مردم چهارمحال و بختیاری سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای جبهه مقاومت کمک کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: با راه‌اندازی پویش همدلی تاکنون سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و طلا برای کمک به جبهه مقاومت در بقاع متبرکه استان جمع‌آوری شد.

حجت‌الاسلام حسن امیری افزود: پس از اعلام حکم جهاد از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت همه‌جانبه از مقاومت اسلامی در لبنان، بقاع متبرکه استان چهارمحال و بختیاری در قالب اجرای طرح قرار دوازدهم، برای تبعیت از فرمان رهبری بسیج شدند.

وی ادامه داد: در راستای حمایت متمرکز و کمک به جبهه مقاومت، کارت بانکی به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۰۰۰۸۲۸۲ به این امر اختصاص یافته است تا زمینه مشارکت زائران و مجاوران این اماکن مقدس در حمایت از جبهه مقاومت فراهم شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تاکنون دفتر شمیم خدمت آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد با راه‌اندازی پویش همدلی اقدام به جمع‌آوری مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و طلا کرده است که این مبلغ به حساب اعلامی از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب جهت حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم لبنان واریز شده است.

به گفته وی؛ جمع‌آوری پتو، لباس و وسایل گرم‌کننده و دارو برای مردم بی‌دفاع غزه از دیگر اقداماتی است که با محوریت بقاع متبرکه استان انجام شده است.

برچسب ها: کمک های مردمی ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار