نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امدادرسانی به غزه باید انجام شود و شهر، فرهنگ و استان ما در این رابطه پیش قدم باشد و با کمک‌های امدادی به مردم غزه و لبنان زبانزد خاص و عام باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین فاطمی امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد گفت: مردم مظلوم لبنان، فلسطین و غزه نیازمند کمک هستند بسیاری از مومنین اقدامات شایسته انجام دادند، درخواست دارم در زمینه کمک رسانی به مردم غزه و لبنان نیز کوشا باشند.

وی با بیان اینکه کمک‌رسانی به مردم مظلوم لبنان، فلسطین و غزه بسیار اهمیت دارد، افزود: مقداری از خمس و رد مظالم برای مردم مظلوم لبنان، فلسطین و غزه در نظر گرفته شده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امدادرسانی به غزه باید انجام شود و شهر، فرهنگ و استان ما در این رابطه پیش قدم باشد و با کمک‌های امدادی به مردم غزه و لبنان زبانزد خاص و عام باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین فاطمی با بیان اینکه انتخاب استاندار‌ها حائز اهمیت است، گفت: افرادی که انتخاب می‌شوند انسان‌های مومن، متدین، انقلابی و فادار به نظام، شهدا و میراث امام راحل عظیم الشان باشند و افراد به شکرانه توفیق خدمت بهترین خدمت را انجام دهند.

وی ادامه داد: فرماندهی و حاکمیت بسیار اهمیت دارد، افراد دارای استعداد وجود دارند، اما کسی باید متولی امور باشد که بتواند از استعداد‌ها و موقعیت‌ها بهترین استفاده را بکند.

حجت‌الاسلام و المسلمین فاطمی افزود: فردی که امور یک منطقه را به دست می‌گیرد باید بسیار مدیریت، سیاست و تدبیر داشته باشد، امیدواریم بهترین و مناسب‌ترین‌ها برای سمت استاندار انتخاب شود تا آبرو نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفاظت از میراث شهدا را انجام دهد و به عنوان یک یادگار تاریخی بماند.

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار