کارشناس داوری درباره قضاوت داور ژاپنی بازی پرسپولیس و السد در لیگ نخبگان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

نوذر رودنیل کارشناس داوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره قضاوت   آراکی یوسوکه، داور ژاپنی  در بازی پرسپولیس و السد قطر در هفته سوم  لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد:  اخطار‌هایی که داور مسابقه داد درست بودند. همچنین در پایان نیمه اول بازی کارت زرد به گاریدو سرمربی پرسپولیس داد که صحیح بود. دقیقه ۵۱ پنالتی به نفع پرسپولیس گرفته نشد و مدافع السد پشت پای عالیشاه را زد و  به طور حتم داور مسابقه باید پنالتی را اعلام می‌کرد.    دقیقه ۶۰ در محوطه جریمه پرسپولیس تصمیم داور صحیح بود.  

او افزود: دقیقه ۷۴ بازی، زمانی که مدافع السد زمین خورد و توپ به دستش خورد کاری نداریم، اما اگر دقت کرده باشید وقتی توپ داشت از او رد می‌شد با ساعدش به توپ زد و کوچکترین اشاره‌ای با دست در محوطه جریمه خطای هند پنالتی است، اما متاسفانه پنالتی به نفع پرسپولیس نگرفت. دقیقه ۷۷ بازی، مدافع السد پای ژوائو مهاجم پرسپولیس را در  ۲ پای خود قفل کرد و  داور مسابقه آن صحنه هم دستور به ادامه بازی داد و کمک داور ویدیویی هم چیزی اعلام نکرد و این صحنه هم پنالتی بود.   دقیقه ۷۹ بازی، تصمیم داور در محوطه جریمه السد قطر درست بود و خطایی نبود.   کمک داور دوم  آفساید بدی  گرفت  و بازیکن پرسپولیس داشت تک به تک می‌شد، اما متاسفانه این صحنه  آفساید اعلام شد.    

رودنیل بیان کرد: رئیس  کنفدراسیون فوتبال آسیا  قطری است و عرب‌ها چند کرسی در‌ای اف سی دارند   و ما یکی، ۲ کرسی در آسیا  داریم  و VAR هم جرات نداشت حرفی بزند  و همه این‌ها مزید بر علت بود. ۲ پنالتی در دقایق ۵۱ و ۷۷ برای پرسپولیس  خیلی واضح بودند.

خبرنگار: مریم طایفه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۷:۳۳ ۰۱ آبان ۱۴۰۳
پنالتی ؟!
مگه اونجا ایرانه که براتون پنالتی بگیرن و امتیاز تقدیم تون کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۱ آبان ۱۴۰۳
امشب بازی حال میده کیسه کشه ترسو
آخرین اخبار