رئیس بیمارستان بیت لاهیا درباره افزایش شمار شهدا از میان زخمی‌ها هشدار داد.

دکتر مروان سلطان، مدیر بیمارستان اندونزی بیت لاهیا، می‌گوید که نگران است که بیماران بیشتری به دلیل اقدامات اسرائیل علیه بیمارستان جان خود را از دست بدهند.

وی به الجزیره گفت: ارتش اشغالگر اسرائیل از ورود سوخت و تجهیزات پزشکی به بیمارستان اندونزی جلوگیری می‌کند و برق کارکنان و بیماران را قطع می‌کند. ارتش اشغالگر اسرائیل همچنان بیمارستان را محاصره کرده و ممکن است ده‌ها بیمار جان خود را از دست بدهند.

وی افزود که کارکنان پزشکی قادر به نجات زخمی‌های فلسطینی نیستند. ده‌ها کشته و زخمی در خیابان‌ها هستند و هیچکس نمی‌تواند آنها را به دلیل محاصره بیمارستان‌های شمال نجات دهد.»

اشغالگران به عنوان بخشی از جنگ نسل کشی گسترده‌ای که در شمال نوار غزه به راه انداخته‌اند، مدرسه جدیدی را در جبالیا هدف قرار داده و آن را به آتش کشیدند.

منابع فلسطینی همچنین از شهادت و زخمی شدن چند فلسطینی در نتیجه بمباران مناطقی در اطراف بیمارستان «کمال عدوان» در شمال نوار غزه خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز به آوارگان مستقر در اطراف بیمارستان کمال عدوان دستور داده است تا از منطقه خارج شوند. اشغالگران همچنین با پخش اخطاریه‌ای به آوارگان پناه برده به بیمارستان‌ها و مدارس در بیت لاهیا دستور دادند که برای نجات جانشان از منطقه خارج شوند.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات امروز خود، مرکز پناه آوارگان در شهر «بیت حانون» در شمال نوار غزه را بمباران کرد که ۳ شهید بر جا گذاشت.

مترجم: پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار