شهرداربهاباد گفت: بیبش از ۲۷۰ هزار متر مربع از معابر شهری بهاباد با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال زیر سازی وآسفالت شد.

علیرضا کاظمی شهرداربهاباد در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در سه سال گذشته و با راه اندازی نهضت آسفالت و استفاده از ظرفیت‌های قانونی تخصیص قیر یارانه‌ای وزارت کشور، شرکت باز آفرینی شهری و نهضت ملی مسکن و نیز مشارکت مردم به میزان ۱۰ درصد هزینه اجرای آسفالت، بنیاد علوی به میزان ۵۰ میلیارد ریال و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به میزان ۱۰۰ میلیارد ریال و همراهی شورای اسلامی شهر و ادارات و نهاد‌های دولتی شهرستان بیش از ۲۷۰ هزار متر مربع از معابر سطح شهر به همت شهرداری بهاباد جدول گذاری، زیر سازی و آسفالت شده است.

وی از آسفالت تمامی معابر و کوچه‌های شهر بهاباد تا یکماه خبرداد و گفت: تمامی معابر خاکی شهر بهاباد تا یک ماه آینده آسفالت خواهند شد.

کاظمی تداوم این خدمت رسانی توسط شهرداری را باعث خرسندی و رضایت عمومی مردم عزیز شهر بهاباد دانست.

در جریان آسفالت این معابر علیرضا تیموری فرما ندار به اتفاق علیرضا کاظمی شهردار شهرستان بهابادروند ازاجرای پروژه آسفالت معابر و کوچه‌های شهر بهاباد بازدید کردند و در جریان آسفالت قرار گرفتند.

فرماندار بهاباد هم گفت: آسفالت معابر شهری یکی از اساسی‌ترین موضوعات در بهبود زیر ساخت‌های شهری و کیفیت زندگی شهروندان است که در این زمینه باید مورد توجه شهردار محترم باشد.

وی با بیان اینکه اجرای عملیات آسفالت باید با رعایت استاندارد‌های ملی و بین المللی انجام شود تا کیفیت و دوام آن تضمین گردد افزود: برنا مه‌ریزی برای نگهداری و اصلاح آسفالت معابر، شامل پرکردن چا له‌ها و تعمیرات دوره‌ای ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.