وزارت ورزش و جوانان با سازمان صدا و سیما و بیمه سلامت تفاهم‌ نامه همکاری امضاء کرد.

در پنجمین روز از هفته تربیت بدنی چندین برنامه به صورت وبینار و با حضور دکتر دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان به صورت کشوری انجام شد.
این برنامه‌ها شامل امضای تفاهم نامه اداره کل ورزش و جوانان با سازمان بیمه سلامت و صدا و سیما، افتتاح پروژه‌های عمرانی به مناسبت هفته تربیت بدنی و آغاز طرح ملی ورزش برای همه است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: امروز و همزمان با پنجمین روز از هفته تربیت بدنی ۲۰۵ پروژه عمرانی با اعتبار هزار و ۱۰ میلیارد تومان در سطح کشور افتتاح و بهره برداری رسید که ۱۰ طرح آن مربوط به استان مرکزی است که شامبل زمین‌های چمن مصنوعی روستایی و شهری، بهسازی استخر، افتتاح چند مجموعه سالن ورزشی شهری و روستایی و چند پروژه خیرساز است.
پیرایش افزود: همچنین امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان از طرح ملی ورزش و مردم نیز با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی و سهولت دسترسی مردم به اماکن ورزشی رونمایی و تفاهنامه همکاری وزارت ورزش و جوانان با سازمان صدا و سیما و بیمه سلامت به امضا رسید.
دی مدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی هم با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری قرار براین است که ورزش همگانی هم به صورت کشوری و در سطح جامعه همه گیر شود، گفت: در حوزه بیمه سلامت از آنجایی که هزینه‌های درمان بسیار بالاست تصمیم براین است که در حوزه تندرستی و ارتقای سلامت جامعه گام‌های مؤثری برداشته شود و کمک شود به حفظ سلامت عمومی جامعه و کاهش هزینه‌هایی که متاسفانه ناشی از درمان می‌باشد.

بوالحسنی افزود: با این تفاهم نامه همکاری که صورت گرفت امیدواریم با ابلاغ آن به استان‌ها تعامل خوبی با اداره کل ورزش و جوانان و صدا و سیما داشته باشیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.