معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از اعزام سه قلو‌های مشمول پایه خدمتی آبان ۱۴۰۳ به مراکز آموزشی خبر داد.

سرهنگ مومن زاده معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: در بررسی‌های میدانی به عمل آمده از وضعیت مشمولان اعزامی معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی به مراکز آموزشی نیرو‌های مسلح در یکم آبان ۱۴۰۳ مشاهده شد سه بردار مشمول که سه قلو بودند به صورت همزمان عازم خدمت مقدس سربازی هستند.

او افزود: مادر مشمولان که دارای ۶ فرزند است جهت اعزام فرزندان سه قلویش به صورت همزمان به خدمت مقدس سربازی آنها را همراهی کرده و هدفش از اعزام به خدمت آنها را خدمت به میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، احساس مسئولیت با توجه به شرایط فعلی و بهره‌مند شدن از خدمات اجتماعی عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


سرهنگ مومن زاده تصریح کرد: با عنایت به اینکه برابر بند ۸ ماده ۴۴ از چند برادر واجد شرایط اعزام به خدمت، در صورتی که یکی از برادران به خدمت اعزام شود برادران دیگر میتوانند تا اتمام خدمت وی ازتعویق اعزام استفاده کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: عدم معرفی به موقع مشمولان، آنان را با محرومیت‌های اجتماعی همچون استخدام در دستگاه‌های دولتی، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، خروج از کشور و عدم اخذ تسهیلات بانکی مواجه خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.