رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان از آغاز نوبت گیری برنامه ملی سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان سال ۱۴۰۳ خبر داد.

طیبه محمدی گفت: سامانه نوبت گیری برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان که مختص متولدین ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ تا ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ می‌باشد از تاریخ ۱ آبان‌ماه فعال است و ۲۳ مرکز جامع سنجش در تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان آماده اجرای برنامه سنجش می‌باشند.

او ضمن تاکید بر اهتمام خانواده‌ها بر اقدام برای نوبت‌گیری نوآموزان گفت: خانواده‌ها برای نوبت گیری باید از طریق سامانه سیرت به نشانی https://sirat۲.csdeo.ir/login اقدام نمایند و پس از دریافت نوبت با در دست داشتن مدارک مورد نیاز (شناسنامه والدین و نوآموز، کارت واکسن، عکس ۳×۴ نوآموز و پرینت برگه نوبت گیری) به مرکز جامع سنجش مورد نظر مراجعه نمایند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان گفت: در این برنامه نوآموزان مورد ارزیابی‌های اولیه بینایی، شنوایی، دهان و دندان، مراقبت‌های اولیه سلامت، جسمی _ حرکتی و آمادگی تحصیلی قرار می‌گیرند و در صورت تشخیص برای انجام ارزیابی‌های تخصصی، والدین به مراکز تخصصی ارجاع داده خواهند شد.

محمدی گفت: نوآموزانی که در مهر ۱۴۰۴ قرار است وارد دوره آموزش ابتدایی (کلاس اول) شوند حتماً باید در این برنامه مورد ارزیابی قرار گیرند و در غیر این‌صورت از ثبت نام آنان ممانعت به عمل خواهد آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار