سرهنگ «مختاری» گفت: تاکنون ۶۳ مرحله کمک‌های مردمی در نهاوند جمع آوری و در اختیار جبهه مقاومت قرار گرفته شده است.

سرهنگ «علی مختاری» فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در حاشیه ارسال هفتمین مرحله ارسال کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار شهرستان نهاوند همانند زمان دفاع مقدس که جبهه‌ها را حمایت می‌کردند با کمک‌های نقدی و غیر نقدیشان امروز جبهه مقاومت را نیز فراموش نکرده‌اند و به همت سپاه و بسیج شهرستان شصت و سومین مرحله کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای غزه، فلسطین و جبهه مقاومت ارسال کردند.

وی گفت: سه ارگان هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه ناحیه نهاوند به صورت مجزا کمک‌های مردمی را برای جبهه مقاومت جمع‌آوری می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: از زمان عملیات طوفان الاقصی تا به امروز ۶ مرحله کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای جبهه مقاومت ارسال شده است که هفتمین مرحله شامل ۷۸۰ میلیون تومان وجه نقد و یک میلیارد تومان اجناس شامل پتو، زیرانداز، البسه، مواد غذایی (ماکارونی، برنج، روغن و ...) جمع آوری شده است که انشالله این کمک‌ها از سوی مردم نهاوند ادامه‌دار خواهد بود.

وی تصریح کرد: تا به امروز ۶۳ مرحله کمک‌های مردمی در نهاوند جمع آوری و در اختیار جبهه مقاومت قرار گرفته شده است.

‌مختاری  گفت: مردم ولایت مدار شهرستان نهاوند در صورتی که قصد کمک به جبهه مقاومت را دارند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خودشان را به نزدیک‌ترین پایگاه مقاومت و یا نماینده جبهه مقاومت در شهرستان آقای الماس قاسمی تحویل دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار