مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: پردیس تئاتر کرج دارای پلاتوهای بزرگی برای تمرین تئاتر و نمایش است و جزو سالن‌های نمایش روز دنیا محسوب می‌شود.

غلامرضا درکتانیان احداث، تکمیل و تجهیز سالن‌های نمایش را مهمترین دغدغه موجود دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با تخصیص اعتبارات مصوب در سفرهای رئیس جمهور شهید به البرز و تأمین بودجه درخواست شده از استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز پردیس تئاتر کرج را تکمیل و تجهیز کنیم.

وی با بیان اینکه پردیس تئاتر کرج دارای پلاتوهای بزرگی برای تمرین تئاتر و نمایش است و جزو سالن‌های نمایش روز دنیا محسوب می‌شود، افزود: همچنین برنامه ریزی های لازم برای تکمیل، راه اندازی و تعمیر سایر سالن‌های نمایش انجام می‌شود تا بتوان آنها را در اختیار انجمن‌های مختلف ادبی و فرهنگی و هنری قرار داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه مکانی برای انجمن سینمای جوان در این اداره کل در نظر گرفته شده است تا بتوانند در آنجا به فعالیت در حوزه‌های سینما و بازیگری بپردازند، گفت: ۵۸ انجمن شعر و ادب در البرز داریم که هر هفته در سالن شهید رئیسی اجرای برنامه دارند که این نشان دهنده فعال بودن آنهاست.

درکتانیان با اشاره به برگزاری انتخابات انجمن قرآن و عترت البرز از تلاش برای حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری فعال مساجد خبر داد و خاطرنشان کرد: با تزریق بودجه‌هایی، بحث اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر را نیز فعال کرده‌ایم و به رقم خوردن اتفاقات خوب در زمینه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای نیز کمک می‌کنیم.

وی با اشاره به برنامه مهر سینمای ایران مطرح کرد: از میان ۶ کارگردانی که اقدام به ساخت فیلم در حوزه دفاع مقدس کرده بودند و در سطح ملی تقدیر و تجلیل شدند، سه نفر البرزی بودند که با فیلم‌های خوبی که ساختند، نشان دادند که البرزی‌ها در حوزه‌های فیلمسازی و کارگردانی و … بسیار فعال هستند و ما به آنها افتخار می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از استعدادهای هنری و کارگردانان به ویژه فیلم اولی‌ها حمایت کنیم و موجب تقویت کار آنها شویم و شاهد شکوفایی استعدادهای نوظهور باشیم. در تلاش هستیم این استعدادها را کشف و از آنها حمایت کنیم تا اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به جایگاه‌های در خور شأن خود برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.