فرماندار دهگلان گفت:هشت کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است که در صورت مساعد بودن شرایط جوی و آب‌وهوای مناسب این پروژه نیز صورت می‌گیرد.

سودابه ضرغام‌نژاد در بازدید از طرح تعریض محوربلبان آباد به دهگلان، اظهار کرد: تحقق مطالبات مهم مردم شهرستان دهگلان و بخش بلبان آباد در دستور کار قرار دارد یکی از مطالبات مهم تعریض جاده بلبان‌آباد است.

وی با بیان اینکه، این محور جاده‌ای با مشخصات روستایی اما کاربری بین استانی است که در طول سال‌های اخیر، بسیاری از رانندگان و شهروندان شهرستان را به کام مرگ کشانده است، افزود: تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد و روکش آسفالت جاده‌های آن به طول ۱۶ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال در حال انجام‌ است.

فرماندار دهگلان گفت: پروژه تعریض جاده دهگلان به سمت بلبان آباد آغاز و روند روبه تکمیلی را طی می‌کند و دولت نیز مصمم به اتمام پروژه‌های ناتمام است.

 ضرغام نژاد اضافه کرد: به شهروندان این اطمینان را می‌دهیم که تا اتمام این پروژه مهم، پیگیری‌های لازم انجام می شود و انتظار می‌رود با تعامل و همکاری بین فرمانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی، مطالبات و خواسته‌های مردم به سرانجام برسد.

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دهگلان نیز گفت: مدت قرارداد این پروژه ۲ ساله بوده و طول پروژه در فاز اول حدود ۵.۶ کیلومتر است که مقرر شده در سال جاری حدود ۲.۵ کیلومتر آن تعریض و به مرحله آسفالت و بهره‌برداری برسد.

سامان فتحی اظهار کرد: هزینه‌ای که تابه‌حال برای این پروژه صرف شده، بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: از ابتدای کار حدود ۹۰ نفر در به اتمام رساندن این پروژه نقش و فعالیت داشته‌اند، که در طول این مدت حدود ۱۰ هزار تن برای زیرسازی  و بالغ بر ۱۷ هزار تن مصالح خاک‌ریز و خاک مخلوط استفاده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار