کارشناس بازار سرمایه گفت: حتی سهام صادرات محور با وجود حرکت رو به بالا نرخ دلار نیمایی در صف فروش هستند.

مصطفی صفاری کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس روند منفی خود را همچنان دنبال می‌کند و در کنار سایر ریسک‌ها شاهد عدم اجرای موارد حمایتی مطرح شده هم هستیم همچنان نرخ بهره بین بانکی تغییری نداشته است و این هفته هم اوراق فروخته شد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: در بازار بسیاری از سهام p/e حدود ۲ دارند اما همین سهام هم شاهد صف‌های فروش هستند و این یعنی علاوه بر وجود تمام مشکلات سهامداران به بازار کاملا بی اعتماد هستند و شاهد اقدامات عملی در راستای حمایت از بازار سرمایه نبودیم.

بازار سهام نيازمند حمایت‌های عملی

او بیان کرد: امروز شاخص کل بورس بیش از ۲۲ هزار واحد ریزش را داشت و متاسفانه این شاخص روز معاملاتی گذشته هم ارتفاع ۲ میلیون واحد که بسیاری از تحلیلگران تکنیکال آن را ارتفاع مهمی میدانست را از دست داد نکته دیگر این که حتی شاهد هستیم سهام صادرات محور با وجود حرکت رو به بالا نرخ دلار نیمایی صف فروش هستند و این یعنی باید برای این بازار اقدامات عملی صورت گیرد.

صفاری می‌گوید: در نهایت امروز ارزش معاملات بازار بورس حدود ۶ هزار و  ۳۰۰ میلیارد تومان و ارزش معاملات فرابورس هم حدو ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان ثبت شده است در نهایت هم همانند روزهای گذشته بازار شاهد خروج نقدینگی حقیقی‌ها بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار