دو شرکت هواپیمایی ترکیه برای یک هفته پرواز‌های خود را به ایران به حالت تعلیق درآوردند.

خطوط هوایی ترکیش THY و پگاسوس پرواز‌های برنامه ریزی شده خود به ایران را تا اول نوامبر به دلیل تنش‌افزایی رژیم تروریستی اسرائیل تعلیق کردند.

خبرگزاری آناتولی امروز چهارشنبه گزارش داد پگاسوس پرواز‌های خود را به تهران و شهر‌های شیراز و اصفهان تا اول نوامبر متوقف کرده است.

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، از زمان حمله تلافی جویانه ایران در اوایل اکتبر، ارتش جنایتکار رژیم اسرائیل در حال آماده‌باش برای انجام یک حمله علیه ایران است.

ایران در اوایل اکتبر، در واکنش به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و قتل‌عام‌های اشغالگران صهیونیست در غزه و لبنان، صدها موشک به سوی اسرائیل شلیک کرد. که باعث تلفات انسانی و آسیب به پایگاه‌های هوایی شد و صدها هزار صهیونیست به پناهگاه‌های این رژیم هجوم بردند.

سپاه پاسداران در آن زمان در بیانیه‌ای از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به اهداف مهم نظامی و امنیتی در عمق اراضی اشغالی خبر داد.

پس از عملیات ایران، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و سران نظامی و سیاسی رژیم تروریستی اسرائیل متعهد شدند که حمله‌ای به تهران انجام دهند. در مقابل نیز مقامات کشورمان به این رژیم تروریستی هشدار دادند که ایران به هرگونه حمله رژیم صهیونیستی با شدت بیشتری پاسخ خواهد داد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار