حبیبی ‌گفت: ترمیم حقوق دستیاران پزشکی را در دستور کار قرار دادیم و سقف پرداختی آن ها تا ۲۵ میلیون تومان افزایش یافت.

مسعود حبیبی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار داشت: نزدیک به ۲۰ پروژه در دوران مدیریت مدیر قبلی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید که این نشان از تجربه مدیر گذشته استان دارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مدیریت گذشته علوم پزشکی خراسان شمالی بسیار جسور و خلاق بود افزود: کمیته‌ای برای انتصاب مدیران علوم پزشکی استان‌ها در وزارتخانه تشکیل شده و بسیار سختگیرانه و بدون در نظرگرفتن فشار‌های سیاسی مدیران استانی انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به شهادت یحیوی در خراسان شمالی در دوران کرونا بیان داشت: در دوران کرونا ۳۰۰ شهید از وزارت بهداشت تقدیم کشور شد. پزشکان در دوران کرونا بالاسر بیمار و پرستاران در کنار بیماران کرونایی بودند و این خدمت و افتخاری بزرگ برای وزارت بهداشت قلمداد می‌شود.

حبیبی با اشاره اینکه مردم خراسان شمالی مردمی دانشمند و فرهیخته هستند خاطرنشان کرد: از خراسان شمالی در بدنه نظام پزشکی کشور افراد با سواد و دارای شخصیت علمی در حال فعالیتند و نیاز‌های سلامت و بهداشت کشور را به خوبی می‌شناسند که امیدواریم شرایط بهداشت و درمان روزبه‌روز وضعیت بهتری پیدا کنند.

معاون وزیر بهداشت و درمان گفت: طی این دو ماه تلاش شد برای ارتقا سلامت جامعه، عوامل اصلی کار بهداشت و درمان که جامعه پزشکی هستند را مورد توجه ویژه قرار دهیم. ترمیم حقوق دستیاران پزشکی را در دستور کار قرار دادیم چراکه حق‌الزحمه این عزیزان بسیار کم بود و سقف پرداختی آن‌ها تا ۲۵ میلیون تومان افزایش یافت و این سبب امنیت فکری و شغلی عزیزان شد.

حبیبی در پایان با بیان اینکه مردم ایران عزادار از دست دادن فرماندهان جبهه مقاومت هستند اضافه کرد: شهید سنوار به چند زبان زنده دنیا مسلط بود و تا آخرین لحظه برای هویت و ملت جنگید و اسطوره وار به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.