وزیر میراث، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد که تغییرات در دستگاه ما کاملا تخصصی و فنی است و مبتنی بر سلایق و رویکرد‌های احساسی قطعاً نخواهد بود.

سیدرضا صالحی‌امیری روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در استان آذربایجان شرقی، ۳۵۰ غرفه از ۳۱ استان و ۸ غرفه از ۸ کشور همسایه شرکت داشتند. براساس آماری که مدیریت نمایشگاه به من ارائه داده است، بیش از ۱۰۰ هزار نفر از نمایشگاه صنایع دستی، گردشگری و اتومبیل‌رانی تبریز بازدید کردند که اتفاق بسیار خوبی بود و این وضعیت در استان‌ها و شهر‌های مختلف ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر عازم همدان، ملایر و نهاوند هستم و ان‌شاءالله هر هفته روند وضعیت صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی را در استان‌ها دنبال خواهیم کرد.

صالحی‌امیری درباره تغییرات مدیریتی در وزارتخانه هم گفت: راجع به تغییرات در دستگاه به طور طبیعی هر دستگاهی تغییراتی خواهد داشت و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

وی اظهار داشت: به طور طبیعی هر دستگاهی تغییرات خواهد داشت. ما هم در استان‌ها و هم در ستاد تغییراتی داریم و تاکنون هم تعدادی تغییر کردند و تعدادی هم در مسیر استعلام برای تغییرات هستند. اما این تغییرات در دستگاه ما کاملا تخصصی و فنی است و مبتنی بر سلایق و رویکرد‌های احساسی قطعاً نخواهد بود. تغییر ذات یک دستگاه است برای اینکه پویایی داشته باشه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار