رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تمامی برنامه‌های راهپیمایی روز ۱۳ آبان در استان کرمان با محوریت دانش آموزان برگزار می‌شود.

حسین انجم شعاع در نشست هماهنگی راهپیمایی روز ۱۳ آبان در اداره کل آموزش و پرورش گفت: روحیه جهادی و استکبار ستیزی باید در دانش‌آموزان نهادینه شود.

وی با تاکید بر نهادینه کردن روحیه مقابله با دشمنان در دانش‌آموزان افزود: در هفته بسیج دانش‌آموزی، دانش‌آموزان باید نسبت به زیاده‌خواهی‌ها، زیاده‌طلبی‌ها و کشورگشایی‌هایی که دشمنان ما مدنظرشان است و اینکه همه مردم دنیا تابعشان باشند و از آنان اطاعت محض کنند، آگاه شوند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان  با بیان اینکه باید قدرت و اقتدار ایران در دنیا و منطقه معرفی شود، افزود: اگر دانش‌آموزان به این مهم ایمان داشته باشند، خواهند دانست که این امنیت به صورت کامل در مرز‌های جغرافیایی به همت نیرو‌های گمنام و ایثارگر ایجاد شده است.

 وی تصریح کرد: برای ایجاد تقویت روحیه استکبار ستیزی در بین دانش آموزان استان در درجه نخست باید آن ها را نسبت به تهاجم فرهنگی موجود در فضای فرهنگی و مجازی آگاه کرد.

انجم شعاع با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در مناسبت‌های مختلف گفت: تمامی برنامه‌های راهپیمایی روز ۱۳ آبان در استان کرمان با محوریت دانش آموزان برگزار می‌شود.

 نشست هماهنگی راهپیمایی روز ۱۳ آبان با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیران ادارات آموزش و پرورش نواحی یک و دو، عشایری و استثنایی و سایر اعضا برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار