تیم‌های آتالانتا و لورکوزن فینالیست‌های فصل گذشته لیگ اروپا، مقابل حریفان خود در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به تساوی رضایت دادند.

شب دوم از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه چهارشنبه شب با برگزاری دو دیدار آغاز شد که هر دو مسابقه با تساوی به پایان رسید.

آتالانتای ایتالیا در شهر برگامو میزبان سلتیک اسکاتلند بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این بازی ماریو پاشالیچ هر فرصتی کسب کرد، هدر داد تا آتالانتا نتواند پیروز شود. پاشالیچ ۵ موقعیت بزرگ گلزنی را از دست داد. در سوی دیگر،  کاسپر اشمایکل ۶ سیو داشت و ناجی سلتیک در این دیدار بود.

قهرمان سال گذشته لیگ اروپا با این تساوی پنج امتیازی شد و در رتبه شانزدهم جای دارد. صدرنشین لیگ اسکاتلند هم چهار امتیازی شد و بیست و دوم است.

در دیگر مسابقه، بایرلورکوزن آلمان مهمان برست فرانسه بود که به تساوی یک بر یک دست یافت.

در دقایق اولیه لورکوزن با اینکه در خانه حریف بازی می‌کرد نسبت به ‏برست برتری داشت ولی قادر به ایجاد موقعیت‌های خطرناک نبود. اما ‏در دقیقه ۲۴ روی تیز هوشی هوفمن در فضای خالی و اشتباه دفاعی ‏برست در رها کردن ویرتز او موفق شد برای تیم ژابی گلزنی کند. ‏

چند دقیقه بعد برست در خانه یک گل تماشایی زد. ارسال بلند کامارا ‏از سمت چپ را لیس-ملو با یک والی سرضرب و استثنایی به گوشه ‏دروازه کووار فرستاد تا بازی به تساوی کشیده شود. در نهایت این دیدار دیگر گلی نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

برست و لورکوزن هر دو با این یک امتیازی هفت امتیازی شدند و در بین پنج تیم برتر جای دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار