مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: متصدی متخلف جایگاه سوخت در میاندوآب که بنزین را خارج از ضوابط عرضه می‌کرد، به پرداخت ۷ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: ماموران شرکت پخش فرآورد‌های نفتی منطقه میاندوآب گزارش تخلف را در بازرسی از یکی از جایگاه‌های سوخت کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی اضافه کرد: پرونده متصدی جایگاه سوخت برای عرضه خارج از ضوابط بنزین به ارزش ۲ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت ۴ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

وی تصریح کرد: شعبه همچنین حکم به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال از بابت مال از بین رفته صادر و در مجموع متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با قرار گرفتن در محور مواصلاتی شمال غرب کشور مسئولیت تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی بنزین موتور، نفت‌گاز و نفت سفید به ۱۱ شهرستان جنوب استان آذربایجان‌غربی را به‌ عهده دارد و هم اکنون ۳۰ باب جایگاه تک منظوره سی ان جی و ۷۶ باب جایگاه ۲ منظوره (بنزین، نفت‌گاز، سی‌ان‌جی) در شهر‌های مختلف جنوب آذربایجان‌غربی فعالیت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.