فرمانده انتظامی رودسر از کشف ۳۸ تن چوب قاچاق در بخش چابکسر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "سید جلال الدین جوانمردی" گفت: حفاظت و حراست از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی بوده و پلیس با تمام توان با متجاوزان به حریم منابع طبیعی و جنگل‌ها برخورد قانونی می‌کند.
وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی بخش چابکسر حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به دپو چوب درختان جنگلی، در حاشیه یکی از جاده‌های فرعی مشکوک شده و اقدام به بررسی موضوع کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به اینکه با بررسی ماموران انتظامی مشخص شد که فردی بدون مجوز با قطع و دپو ۲۱۴ اصله درخت جنگلی به وزن تقریبی ۳۸ تن، قصد انتقال و فروش آنها را دارد، افزود: متهم ۴۱ ساله برابر هماهنگی قضائی دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 
این مقام انتظامی با بیان اینکه چوب‌های کشف شده تحویل اداره منابع طبیعی رودسر شد افزود:  کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ جوانمردی در پایان از شهروندان خواست، چنانچه از فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب مطلع شدند، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و پلیس را در تامین امنیت جامعه به‌خصوص جلوگیری از تخریب منابع ملی و طبیعی که میراث ملی و امانت آیندگان است، یاری کنند. 
 

برچسب ها: چوب ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.