مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سه حادثه ترافیکی که روز گذشته به طور جداگانه در جاده‌های قوچان، درگز و بردسکن رخ داد ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت.

محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه نخست تصادف یک دستگاه خودرو سواری در ساعت هفت و ۴۵ دقیقه صبح دیروز در کیلومتر ۶۵ جاده درگز به قوچان رخ داد که این حادثه پنج مصدوم برجای گذاشت و مصدومان با ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) درگز منتقل شدند.

او افزود: حادثه دیگر، تصادف وانت با خودرو سواری شاهین بود که ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه دیروز در جاده بردسکن به "کبودان" رخ داد که این حادثه ۲ کشته و یک مصدوم داشت که مصدوم حادثه را آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل کرد.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری پژو پارس و پراید در ساعت ۱۵ و ۲۵ دقیقه ظهر دیروز در جاده قوچان به درگز ۱۵ کیلومتر بعد از "زوباران" رخ داد که این حادثه هشت مصدوم برجای گذاشت و تمامی مصدومان با چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار