نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: مسئله ورزش از ضروریات امروز جامعه که در بین دانش آموزان این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 آیت الله سید نصیر حسینی در دیدار با مدیرکل و معاون تربیت بدنی و ورزش اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: ورزش باعث فعالیت ذهنی و یادگیری بهتر دانش آموزان می‌شود و باید زنگ ورزش در مدارس بسیار جدی گرفته شود.


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد از مسئولان آموزش وپرورش استان خواست به توسعه فضا‌های ورزشی و تجهیزات لازم در مدارس توجه جدی کنند تا دانش آموزان اوقات خویش را با ورزش پرکنند و کمتر سراغ فضا‌های مجازی که این روز‌ها ذهن را مشغول نموده، بروند.


جمالی سرپرست آموزش وپرورش استان هم با اشاره به اینکه توجه به ورزش و شادابی و نشاط دانش آموزان از اولویت‌های آموزش وپرورش است گفت: ۱۵۰ چمن مصنوعی در دوسال گذشته در سطح مدارس استان به بهره برداری رسیده که پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۳۰ چمن مصنوعی دیگر به بهره برداری برسد.


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان هم گفت: استعداد یابی ورزش در دوران تحصیل دانش‌آموزان در مدارس انجام می‌شود تا در آینده در رشته‌های دلخواه بتوانند به سمت حرفه‌ای شدن و موفقیت حرکت کنند.


فرشید کرمی افزود: تنها خوابگاه ورزش دانش آموزی با اعتبار ۲ میلیارد تومان در سال گذشته تجهیز و امروز مورد استفاده دانش آموزان و فرهنگیان ورزشکار قرار گرفته است.


وی ادامه داد: در آخرین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش، نرمش صبحگاهی، صرف صبحانه سالم، کلنگ زنی چمن مصنوعی شهرک امام حسین (ع) بعد از ۱۲ سال بلاتکلیفی، افتتاح چمن مصنوعی آموزشگاه روستای مزدک و سالن ورزشی دبیرستان عشایری گنجه‌ای و توزیع تجهیزات هنرستانی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان از جمله طرح‌ها و برنامه‌هایی بود که با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد و سایر مسئولان استانی انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.