سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حریق در یک ساختمان دو طبقه مسکونی در خیابان خاوران خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ساعت دو و ۲۸ دقیقه بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در ساختمان مسکونی به آدرس خیابان خاوران کوچه بلوچیان اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: آتش‌نشانان در مدت زمان ۴ دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند در یک ساختمان مسکونی دو طبقه در طبقه دوم یک واحد ۸۰ متری بود که کاملا شعله ور شده به گونه‌ای که حجم زیادی از شعله و حرارت از پنجره‌ها به بیرون میزد و یک خانم حدود ۵۷ ساله در داخل واحد در وضعیت بسیار خطرناکی در محاصره شعله‌های آتش محبوس شده بود.

ملکی اظهار کرد: آتش‌نشانان همزمان با عملیات اطفاء از داخل و از خارج با توجه به حجم زیاد شعله و حرارت با استفاده از نردبان دستی سریعاً خود را به بالا رساندند و موفق شدند که این خانم با احتیاط کامل خارج کنند و با توجه به اینکه یک مقدار دچار مصدومیت شده بود تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: اگر کمی تاخیر در دسترسی به این خانم ایجاد می‌شد شاید اتفاق بدتری حاصل می‌شد، اما به لطف خدا و با تلاش آتش‌نشانان این خانم از وضعیت بسیار خطرناکی که محبوس شده بود و در محاصره حرارت بسیار زیاد و شعله‌های آتش بود نجات پیدا کرد.

وی گفت: دو ساعت بعد عملیات بعد از خاموش شدن کامل آتش و جلوگیری از سرایت به اطراف به پایان رسید و محل تحویل مالکان و عوامل انتظامی شد.

برچسب ها: حریق ، نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
آتش نشانان = قهرمانان جهانیان
آخرین اخبار