وحید یامین‌پور گفت: بمباران‌های رژیم صهیونیستی، مردم بی‌پناه و ساختمان‌های در حال فرو ریختن را هدف قرار داده است.

وحید یامین‌پور، در برنامه زنده «به افق فلسطین»، اعلام کرد که ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به اهداف نظامی یا مراکز خاص، کاملاً باطل است. وی با اشاره به حملات هوایی اخیر، گفت: «رژیم صهیونیستی نه‌تنها ضاحیه، بلکه مناطق دیگر بیروت را نیز برای اولین بار بمباران کرده است. این مناطق فقیرنشین و خارج از ضاحیه، شامل مناطقی با شرایط بسیار نامناسب بوده و ساختمان‌های آنجا در حال فرو ریختن هستند.»

یامین‌پور در ادامه توضیح داد که این مناطق، علاوه بر اینکه محلاتی فقیرنشین و زاغه‌نشین هستند، دارای اسکله صیادی می‌باشند و بسیاری از مردم آنجا از طریق ماهیگیری امرار معاش می‌کنند. وی افزود: «این مناطق بمباران شدیدی را تجربه کردند. آخرین آمارها حاکی از ۱۴ شهید است، اما تعداد زیادی از مردم همچنان زیر آوار هستند.»

یامین‌پور تاکید کرد که برخلاف ادعاهای رژیم صهیونیستی، این حملات به مناطقی که خالی از سکنه یا مراکز نظامی حزب‌الله باشند، صورت نگرفته است. او گفت: «بسیاری از آوارگان جنوب لبنان که هیچ پناهگاهی نیافتند، در خانه‌های محقر این مناطق ساکن شده‌اند و اکنون این بمباران‌ها به آن‌ها آسیب‌های جدی وارد کرده است.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار