مدیر منطقه چهار شهرداری یزد، از برنامه‌ریزی‌های گسترده برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر در نقاط حادثه‌خیز این منطقه خبر داد.

در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان معاونت خدمات شهری، مدیریت بحران شهرداری یزد، مشاور طرح دفع آب‌های سطحی و کارشناسان مختلف در سالن جلسات منطقه چهار برگزار شد، مدیر منطقه چهار شهرداری یزد از آمادگی کامل برای مقابله با بارش‌های احتمالی خبر داد.

سید ابوالفضل کشفی تصریح کرد: با اجرای طرح‌های لوله‌گذاری و دفع روان‌آب‌های سطحی از سال گذشته تاکنون، هیچ‌گونه نگرانی از تجمع آب در نقاط حساس و حادثه‌خیز مانند میدان حضرت ابوالفضل (ع)، سه‌راه آزادشهر، میدان باهنر، میدان امیرکبیر و خیابان آزادی (مسجد بتول) وجود ندارد.

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد با تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه نیرو‌های عمرانی و خدماتی، از شهروندان خواست تا با بازدید و مراقبت از مجاری روان‌آب‌ها در سطح کوچه‌ها و چاه‌های جذبی به جلوگیری از آب‌گرفتگی کمک کنند.

او ابراز امیدواری کرد که با همکاری عمومی، هیچ گرفتگی یا تجمع آب در معابر شهر رخ ندهد.

کشفی تصریح کرد: به منظور پیشگیری از هرگونه آب‌گرفتگی، هفته گذشته تمامی معابر و لوله‌های سطح شهر توسط عوامل خدمات شهری منطقه مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت و اقدامات لازم برای اطمینان از عملکرد صحیح آنها انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.