همزمان با اذعان منابع صهیونیست بر شدت توحش این رژیم علیه مردم لبنان، منابع محلی از شهادت گسترده غیرنظامیان خبر دادند.

رژیم صهیونیستی شب گذشته به طور گسترده مناطق مختلف لبنان از جمله ضاحیه جنوبی بیروت را آماج توحش خود قرار داد به طوری که براساس اعلام منابع محلی چندین ساختمان در این منطقه به طور کامل ویران و غیرنظامیان به خاک و خون کشیده شدند. 

به گزارش الجزیره، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: طی روز گذشته اهداف حیاتی در داخل لبنان را هدف قرار دادیم.

این بیانیه می‌افزاید: جنگنده‌های اسراییلی به بیش از ۱۶۰ هدف در داخل لبنان حمله کردند و ساختمان‌های مختلف را ویران ساختند. 

وزارت بهداشت لبنان نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: طی توحش روز گذشته صهیونیست‌ها در مناطق مختلف لبنان، ۲۸ غیرنظامی به شهادت رسیده اند و ۱۳۹ تن مجروح شدند. 

بدین ترتیب شمار شهدای لبنانی از زمان حمله هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۲ هزار و ۵۷۴ تن رسید.

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
حمله هوایی و زمینی و دریایی اسرائیل به مردم نوار غزه جنایت جنگی است ولی اما متأسفانه سران وحشی اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجه نمی کنند.
حمله اسرائیل به مردم بیروت جنایت جنگی است ولی اما متأسفانه سران وحشی اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجه نمی کنند.
حمله اسرائیل به موسسات مالی لبنان جنایت جنگی است ولی اما متأسفانه سران وحشی اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجه نمی کنند.
آخرین اخبار