آمار تعداد تماشاگران و میزان فروش ماهانه نمایش‌های مجموعه تئاترشهر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد.

 آمار فروش ماهانه و تعداد تماشاگران نمایش‌های مجموعه تئاترشهر و تماشاخانه سنگلج (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) اعلام شد.

سالن اصلی

نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» به کارگردانی علی احمدی که اجرای خود را از ۱۵ شهریور در سالن اصلی تئاتر شهر با ظرفیت ۵۷۹ مخاطب و قیمت بلیت ۴۰۰ و ۳۲۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده بود،  با مجموع ۵۱ اجرا و میزبانی از ۲۹ هزار و ۴۸۲ مخاطب توانست به فروشی معادل ۱۰ میلیارد و ۸۲۰ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان دست پیدا کرد و ۲۷ مهر به اجرای خود پایان داد.

سالن قشقایی

نمایش «خالی» به کارگردانی مجید رحمتی که اجرای خود را از ۴ شهریور تا ۶ مهر در سالن قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۸۰ هزار تومان روی صحنه برده بود، با ۳۰ اجرا و میزبانی از ۹۹۰ مخاطب به فروشی معادل ۱۰۸ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان رسید.

نمایش «خوشبختی در اودسا» به کارگردانی رضا شاه کرمی که اجرای خود را از ۵ شهریور تا ۶ مهر در سالن قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۸۰ هزار تومان روی صحنه برده بود، با ۲۴ اجرا و میزبانی از ۷۹۹ مخاطب به فروشی معادل ۱۰۲ میلیون و ۶۳۶ هزار تومان دست پیدا کرد.

سالن سایه

نمایش «بی پایانی...» به کارگردانی صحرا فتحی که از ۳۰ مرداد تا ۶ مهر در سالن سایه با ظرفیت ۱۴۰ نفر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان روی صحنه رفته بود، توانست با مجموع ۲۶ اجرا و میزبانی از ۲۸۷۰ مخاطب به فروشی معادل ۴۹۹ میلیون تومان دست پیدا کند.

نمایش «مچ مدگ» به کارگردانی صادق سهرابی که از ۲۵ تا ۳۰ شهریورماه در سالن سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۹۰ هزار تومان روی صحنه رفته بود، با مجموع ۶ اجرا و میزبانی از ۲۹۸ مخاطب به فروشی معادل ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دست پیدا کرد.

کارگاه نمایش

نمایش «لباسی برای مهمانی» کارگردانی آرزو خانی که از ۲۷ شهریور تا ۱۸ مهر در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۱۵۰ هزارتومان به صحنه رفته بود، با ۱۵ اجرا و میزبانی از ۲۴۹ مخاطب به فروشی معادل ۲۹ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان دست پیدا کرد.

سالن چهارسو

نمایش «من و گربه پری» به کارگردانی شهره سلطانی که اجرای خود را از ۱ شهریور تا ۶ مهر در سالن چهارسو، با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان آغاز کرده بود، با مجموع ۲۶ اجرا و میزبانی از ۲۰۳۸ مخاطب توانست به فروشی معادل ۳۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برسد.

نمایش «پشت هم اندازها» به کارگردانی حمید گلی علی محمد رحیمی که اجرای خود را از ۲ شهریور تا ۶ مهر در سالن چهارسو، با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان آغاز کرده بود، با مجموع ۲۵ اجرا و میزبانی از ۱۷۴۳ مخاطب توانست به فروشی معادل ۲۹۱ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان برسد.

تماشاخانه سنگلج

نمایش «مبارک و خاتون پرده‌نشین» به کارگردانی علی طربی که از ۲۵ شهریورماه تا ۲۰ مهر به صحنه رفته است؛ با ۱۹ اجرا در مجموع، میزبان ۱۰۹۷ تماشاگر بوده است. این نمایش با بلیت ۱۲۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن ۲۳۶ نفری، مبلغ ۳۵۱ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «هفت سین سال ۶۳» به کارگردانی کیانوش احمدی که از ۲۵ شهریور تا ۶ مهر روی صحنه رفته است، با ۱۱ اجرا در مجموعه میزبان ۳۳۸ تماشاگر بوده است. این نمایش با قیمت بلیت ۹۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن ۲۳۶ نفری، مبلغ ۷۲ میلیون و ۴۵۰ هزارتومان فروش داشته است.

لازم به ذکر است آمار فروش و تماشاگران نمایش‌های تالار هنر پس از پایان اجرا‌ها به‌زودی اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار