وزیر کشور در آئین تکریم و معارفه استاندار قم عنوان کرد: روحیه مردمی و مردم داری از اولویت‌های اصلی انتخاب استانداران بود.

 آیین تودیع و معارفه استاندار قم صبح امروز در محل سالن همایش‌های مدرسه امام موسی کاظم (ع) برگزار شد.

اسکندر مومنی، وزیر کشور در این آئین عنوان کرد: روحیه مردمی و مردم‌داری از اولویت‌های اصلی انتخاب استانداران بود.

وزیر کشور ادامه داد: سالانه ۲۰ میلیون زائر در شهر فرهنگی مذهبی قم حضور پیدا می‌کنند، اینجا شهر اهل بیت است و انتخاب استاندار آن سختی‌های خود را دارد و در ابتدای امر آقای مهندس بهنام جو با تجربیات خوب به عنوان استاندار انتخاب شدند چرا که در استان قم جایی برای آزمون و خطا نیست.

مومنی افزود: انتخاب آقای بهنام‌جو بدون سفارشات و یا توصیه‌ها بود و ایشان از گزینه‌های اصلی در انتخاب استانداران بودند که ایشان نیز خود را سربازی خطاب کردند که برای خدمت در دولت حاضر هستند.

وزیر کشور ادامه داد: استان قم علی‌رغم تمام تلاش‌ها و زحماتی که در آن کشیده شد با جایگاه واقعی خود فاصله دارد و برای توسعه محوری و توسعه موازن می‌بایست متدین و توسعه محور برای استان انتخاب می‌شد که آقای بهنام جو هم شامل این موارد و هم جزو چهره‌های فرهنگی هستند.

سردار مومنی در پایان بیان کرد: امیدواریم با کمک همه ظرفیت‌ها، نمایندگان منسجم مجلس و سایر مسوولان قم به جایگاه واقعی خود برسد و استان قم بتواند در میزبانی از سالانه حدود ۲۰ میلیون زائر به سمت افزایش زمان ماندگاری زائران و میزبانی شایسته از آنان برود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار