شهردار تهران با بیان اینکه هیمنه رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی شکست، گفت: این عملیات، اتحاد مقاومت در منطقه را تقویت کرد.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهید یحیی سنوار که با حضور مردم و تعدادی از مسئولان و شخصیت‌های سیاسی در مسجد امام صادق (ع) در میدان فلسطین برگزار شد، با بیان اینکه ۷۶ سال جرم و جنایت رژیم صهیونیستی برای ما تازگی ندارد، گفت: این جنایت ده‌ها سال است که منطقه را در آتش می‌سوزاند.

وی اضافه کرد: وقتی از شهدای مقاومت «اسماعیل هنیه»، «سید حسن نصرالله»، «یحیی سنوار»، شهید «حاج قاسم سلیمانی» و «عباس نیلفروشان» صحبت می‌شود، افتخار می‌کنیم که وعده الهی محقق شده است و این مومنان در مقابل کافران قرار گرفتند و پاداش خود را دریافت کردند.

در «طوفان الاقصی» ضربه مهلکی به پیکره نیمه جان رژیم صهیونیستی وارد شد

شهردار تهران با بیان اینکه شهدای محور مقاومت دارای ویژگی‌های قرآنی هستند؛ گفت: در «طوفان الاقصی» افتخار بزرگی خلق و ضربه مهلکی به پیکره نیمه جان رژیم صهیونیستی وارد شد. طوفان الاقصی سبب گسستن زنجیره‌های فساد و تباهی شد.

زاکانی با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در منطقه، بیان کرد: آنها با طرح «ابراهیم» در منطقه به دنبال اهداف خود بودند و این طرح خائنانه بود، از این رو طوفان الاقصی موفقیت بزرگی در مقابله با طرح سازش مجدد تلقی می‌شود و هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست.

وی با بیان اینکه هیمنه رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی شکست و متحمل ضربه‌های سنگین امنیتی شد و معادلات این سگ هار در منطقه به هم خورد، اظهار کرد: این عملیات، اتحاد مقاومت در منطقه را تقویت و آرزو‌های رژیم صهیونیستی را نقش بر آب کرد.

مسیر مقاومت پایدار است

شهردار تهران افزود: مسیر مقاومت به لطف الهی پایدار است و نابودی رژیم صهیونیستی و اخراج آمریکا در منطقه را به دنبال دارد.

وی با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها در غزه و لبنان گفت: شهادت زنان و مردان بی‌گناه در غزه و لبنان هنر نیست. در کنار این خون‌های بر زمین ریخته جوانه‌هایی خواهد رویید و رژیم صهیونیستی را به نابودی خواهد کشاند.

شهردار تهران اضافه کرد: شهادت فرماندهان مقاومت، چراغ این راه را خاموش نخواهد کرد و این مسیر با قدرت ادامه خواهد داشت.

زاکانی گفت: شراکت آمریکا و انگلیس در این جنایت‌ها برای آنها جز روسیاهی نتیجه‌ای نخواهد داشت و بهای این شهادت‌ها هم نابودی اسرائیل و اخراج آمریکا در منطقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار