بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات چاپ و بسته بندی و صنعت چاپ کشور، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت تبلیغات و بازاریابی و بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی فرآورده‌های غذائی ماشین آلات و صنایع وابسته ایران در تبریز گشایش یافت.

این نمایشگاه‌ها از ۳ تا ۶ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید علاقمندان در سالن‌های پروین اعتصامی، شهریار و آذربایجان نمایشگاه بین المللی تبریز دایر است.

در این نمایشگاه‌ها از استان‌های آذربایجان شرقی غربی، تهران، اصفهان، البرز، قزوین، یزد، اردبیل، مرکزی گلستان و خراسان رضوی و در قالب نمایندگی از کشور‌های چین آلمان و ترکیه در زمینه انواع محصولات و فرآورده‌های غذایی صنایع تبدیلی ماشین آلات صنایع غذایی دستگاه‌های آرد و نان صنایع چاپ و بسته بندی چاپ و ملزومات چاپ ماشین آلات کارتن سازی طراحی گرافیک و تبلیغات قالبسازی ملزومات تابلوسازی سامانه اطلاع رسانی و ... مشارکت دارند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی فرآورده‌های غذائی ماشین آلات و صنایع وابسته ایران که با حضور بیش از صد شرکت و تولید‌کننده از استان‌های مختلف کشور برگزار شده است، در سه بخش محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و ماشین سازان صنایع غذایی، توانمندی‌های این صنعت در معرض دید عموم و متخصصین قرار گرفته است.

شهرام شفیعی افزود: این نمایشگاه پیرو منویات مقام معظم رهبری و در جهت تحقق شعار سال ایشان در راستای حمایت از تولید داخلی برگزار شده است.

وی اظهار امیدواری کرد تا با درایت و برنامه‌ریزی جامع در حوزه اقتصادی توسط دولت شاهد شکوفایی صنعت در پهنه ایران اسلامی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.