مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: از مجموع اعتبارات باند دوم راه‌های استان، امسال بیش از ۷ هزار میلیارد ریال جذب شده است.

مودی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: اعتبارات تصویب شده باند دوم راه‌های استان در قانون بودجه ۱۴۰۳، به مبلغ ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام شده است که تاکنون ۱۲۲ درصد از آن اختصاص‌داده‌شده است.

او افزود: از کل اعتبارات تصویب شده باند‌های دوم راه استان در امسال، مبلغ ۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به‌صورت نقدی جذب شده و هزار میلیارد ریال دیگر نیز در حال اخذ تخصیص است.

مودی اظهار کرد: پیگیری اعتبار دیگر برای ساخت باند‌های دوم راه در دست اقدام قرار دارد که به مبلغ ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است؛ در صورت تخصیص این اعتبار، مجموع مبلغ جذب شده به ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید و تلاش ما این است که ۱۸۵ درصد اعتبارات باند دوم راه‌های استان تا پایان امسال جذب شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: با جذب اعتبارات امسال، هدف تعیین شده از اجرای ۱۰۰ کیلومتر باند دوم در خراسان جنوبی را دنبال می‌کنیم، علاوه بر این، از اعتبارات پارسال نیز موفق شدیم ۱۲۰ کیلومتر باند دوم را در استان به اجرا درآوریم.

او عنوان کرد: اعتبارات تصویب شده برای باند دوم راه در سال ۱۴۰۲، به مبلغ ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده که با پیگیری دقیق و مذاکرات با مراجع مرکزی، ۱۳۰ درصد آن تخصیص‌داده‌شده است.

مودی ادامه داد: همچنین، با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در اجرای ۴۵۰ کیلومتر باند دوم راه در استان، طرح‌های با ارزش قراردادی مجموعاً به مبلغ ۸۰ هزار میلیارد ریال در دست اجرا قرار دارند؛ هچنین، خراسان جنوبی در زمینه ساخت و بهره‌برداری از باند دوم راه در سطح کشور در دو سال گذشته، جایگاه اول را کسب کرده و این امر نشان‌دهنده تلاش بی‌وقفه و موفقیت‌های بزرگ در این زمینه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.