فرماندار خاش گفت: رفع مشکلات مردم و گام برداشتن برای جلب رضایتمندی مردم در دولت چهاردهم مورد توجه است.

صاحب گل صالحی در نشست اعضای شورای اداری شهرستان خاش بیان کرد: در دولت جدید زمینه و فرصت خدمت رسانی، تعامل، همفکری، هم اندیشی و تقویت وفاق ملی فراهم بوده و از ظرفیت‌های موجود برای خدمت رسانی به مردم بهره گرفته می شود.
وی اظهار کرد: کیفیت بخشی در خدمت رسانی به مردم و برنامه ریزی برای مقابله با شرایط بحرانی و دشوار جامعه از مطالبات به حق و دغدغه جدی مردم و مسوولان است.
فرماندار خاش گفت: رفع مشکلات آب، برق، تأمین گاز، سوخت، نان، آموزش، راهسازی، قطار و خط ریلی به عنوان نیاز اساسی شهروندان باید در اولویت کاری مسوولان باشد.
وی با اشاره به وقوع برخی مشکلات مردمی در موضوع فعالیت معدن طلای تفتان افزود: رفع اختلافات حوزه معادن و بهره گیری از ظرفیت های مردمی از دغدغه های مهم دولت بوده و خواهان رفع مشکلات در کمال امنیت و آرامش هستند و هیچ نیازی به تجمع اعتراض‌آمیز و طرح مشکلات در فضای مجازی نیست و دولت نیز رضایت به بازداشت هیچ فردی ندارد، بنابراین امیدواریم این اختلافات به صورت تعاملی، همفکری، هم اندیشی و با نگاه وحدت محور حل شود.

مردم غزه و لبان نیازمند حمایت جامعه اسلامی هستند

امام جمعه شهرستان خاش نیز با اشاره به اینکه مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان در شرایط دشواری قرار داشته و نیازمند حمایت امت اسلامی و مردم ایران هستند، گفت: تلاش های جمعیت هلال احمر برای حمایت از مظلومان فلسطینی، غزه و لبنان و کمک حدود سه میلیارد ریالی مردم خاش در مدت کوتاه قابل ستایش بوده و انتظار داریم در روزها و هفته های آتی شاهد افزایش چشمگیر کمک های مردمی به مردم تحت ظلم و ستم رژیم جعلی، غاصب و کودک کش اسرائیل باشیم.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان بیان کرد: در روزهای آینده نیز راهپیمایی ۱۳ آبان را در پیش داریم و امیدواریم مردم منطقه خاش در راهپیمایی روز جهانی مبارزه با استکبار حضوری پرشور و گسترده داشته باشند.
وی بر ضرورت استقرار قطار با کیفیت در خط ریلی خاش به زاهدان تأکید کرد و افزود: متأسفانه با استقرار قطار کوپه ای و فرسوده، شاهد عدم استقبال مردم از ظرفیت های قطار و خطوط ریلی هستیم.

کمک به غزه و لبنان وظیفه امت اسلامی است

امام جمعه اهل سنت خاش نیز با اشاره به اینکه کمک به مظلومان غزه و لبنان وظیفه مهم امت اسلامی و ملل آزاده دنیا است گفت: در موضوع تامین و ارسال کمک های مردمی به سرزمین های اشغالی همه مردم بایستی پای کار باشند و در همین رابطه از امامان جمعه و جماعات در مساجد و سایر علما، بزرگان و معتمدان و ریش سفیدان می خواهیم مردم را برای کمک به مظلومان غزه و لبنان تشویق و ترغیب کنند.
مولوی عبدالستار حسین زهی با اشاره تجمع اعتراض‌آمیز اخیر در منطقه حاشیه تفتان بیان کرد: با توجه به اینکه بخش بزرگی از مردم خاش از مزایای معدن طلای تفتان بهره می‌برند،بنابراین با رأفت اسلامی، دوراندیشی و نگاه خیرخواهانه می‌شود به موضوع ورود پیدا کرد و با نگاه مسالمت‌آمیز مشکلات را حل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.