معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امروز رژیم صهیونیستی از درون دچار فروپاشی شده و وضع بسیار ناهنجاری دارد و مردم آنها بسیار ناامید و سرگردان و فراری هستند و خروج از سرزمین‌های اشغالی بسیار گسترده شده است.

سردار محمدعلی قمی معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز با بیان شعار امسال هفته پدافند که پدافند غیرعامل تدبیر امروز، امنیت فرداست، گفت: علت اینکه کشور‌های استکباری و اروپا و غرب در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند این است که نظام بین‌الملل و مجامع بین‌الملل تحت سیطره این رژیم قرار دارند. 

او ادامه داد: ما دانشجویان اروپایی و آمریکایی را ستایش می‌کنیم که به میدان آمدند و از مظلومان فلسطین و لبنان دفاع کردند و محور لبنان و مقاومت هم امروز برای آزادی فلسطین و برای نجات بشریت تلاش می‌کنند.

قمی اظهار کرد: ما مردمی که در اروپا به میدان آمدند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند را ستایش می‌کنیم، اما دولت‌هایی اروپایی و آمریکا باید بدانند که کارنامه سیاه و ننگین آنها در آینده نزدیک روی میز‌های محاکمه گشوده خواهد شد و آنها باید به جنایت‌هایی که در طول بیش از ۱۰۰ سال اخیر مرتکب شده‌اند پاسخگو باشند.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: یکی از پیامد‌های پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، ایجاد تحول در مساله فلسطین بود و امام فرمودند که مساله اصلی جهان اسلام فلسطین است.

سردار قمی افزود: دوران پیروزی انقلاب مصادف با امضای قرارداد ننگین کمپ دیوید بود و معنای آن این بود که جهان عرب به نمایندگی از جهان اسلام پس از یک دوره طولانی مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی نتوانسته به کوچکترین موفقیتی دست پیدا کند.

او ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی انتفاضه آغاز شد و مردم فلسطین مبارزه را با سنگ آغاز کردند و امروز این اندیشه توسعه پیدا کرده و دشمن از اندیشه نیل تا فرات به این جا رسیده که دور شهرک‌های خود دیوار بکشد و بر فراز آسمان سرزمین‌های اشغالی چندین لایه دفاعی به عنوان گنبد آهنین ایجاد کند، همان گنبد آهنینی که در جریان عملیات وعده صادق در مقابل چشمان جهانیان ده‌ها موشک به تاسیسات نظامی آنها اصابت کرد و این پیام روشنی برای اشغالگران صهیونیستی دارد.

سردار قمی اظهار کرد: صهیونیست‌ها بدانند که دستشان برای دنیا رو شده و با یک دوره جدید مواجه هستند که باید دست از شرارت، اشغالگری و تسلط‌های غیرقانونی بردارند، جهان اسلام یک دوره جدید پس از عملیات طوفان الاقصی آغاز کرده است.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ما ملت ایران در طول تاریخ گذشته خود هیچگاه آغازگر هیچ جنگی نبوده‌ایم، اما خون‌خوارترین متجاوزان را شکست داده‌ایم.

سردار قمی افزود: ملت ایران محور مقاومت را شکل داد و این محور مقدمه یک تمدن سازی است و ضرورت تمدن سازی جهان اسلام نیز اخراج رژیم صهیونیستی از مناطق اشغالی و منطقه است.

او ادامه داد: رسانه‌ها و به ویژه رسانه‌های محور مقاومت بیشترین نقش را در بیداری ملت‌های دنیا دارند چرا که این پیروزی بنا نیست که با جنگ نظامی به دست بیاید، ملت‌های مسلمان باید به صحنه بیایند و متجاوزان را وادار به عقب نشینی کنند و اگر نیاز باشد ملت ایران از کیان و منافع خود دفاع کند پیشرفته‌ترین فناوری‌ها را در اختیار دارد، فناوری‌هایی که قطره‌ای از آن در عملیات وعده صادق به نمایش گذاشته شد، فناوری‌هایی که محدود به مطالعات و برآورد‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا نیست و بسیار گسترده‌تر است.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امروز رژیم صهیونیستی از درون دچار فروپاشی شده و وضع بسیار ناهنجاری دارد و مردم آنها بسیار ناامید و سرگردان و فراری هستند و خروج از سرزمین‌های اشغالی بسیار گسترده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
خدایا قدرتت را نشان بده