معاون فرهنگی باشگاه تراکتور تبریز گفت: برای بازی تیم‌های تراکتور و آلومینیوم اراک تعداد هزار صندلی در ورزشگاه یادگار امام(ره) به بانوان هوادار این تیم اختصاص یافته است.

 مراتبی با بیان اینکه برای بازی تیم‌های تراکتور و آلومینیوم اراک محدودیت‌هایی برای ورود بانوان به ورزشگاه اعمال می‌شود گفت: طبق تصمیمات اتخاذ شده آن دسته از بانوانی که از طریق سامانه اعلام شده باشگاه نسبت به دریافت کارت هواداری اقدام و آن را اخذ کرده‌اند می‌توانند با خرید بلیط بازی تراکتور و آلومینیوم را از نزدیک تماشا کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت اختصاص یافته برای بانوان در دیدار با آلومینیوم اراک هزار نفر است ادامه داد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده چند دستگاه اتوبوس در مراکز شهر تبریز و نیز ورودی ورزشگاه یادگار امام (ره) از سمت اتوبان شهید کسایی مستقر می‌شوند تا بانوان فوتبال دوست را به ورزشگاه منتقل کنند.

مراتبی از استانداری آذربایجان شرقی، معاونت امنیتی و انتظامی، سازمان لیگ برتر، اداره‌کل ورزش و جوانان، نیروی انتظامی، یگان ویژه و هیات فوتبال آذربایجان شرقی که بستر لازم برای حضور بانوان گرامی در بازی‌های خانگی تراکتور را فراهم کرده‌اند قدردانی کرد.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.