امام جمعه تبریز با آرزوی موفقیت برای تیم تراکتور گفت: برای تماشای بازی این تیم به ورزشگاه می‌روم.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل در دیدار مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و جمعی از پیشکسوتان ورزش آذربایجان شرقی با وی به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: امیدوارم تیم تراکتور موفق شود البته شایسته است که ورزشکاران بومی نیز در این تیم حضور بیشتری داشته باشند.
 
وی به حمایت آقای زنوزی از تیم تراکتور اشاره و اظهار کرد: از وی که در این برهه پشت ورزش و فوتبال استان ایستاده است قدردانی می‌کنم و البته جزو افتخارات وی هم است که تیم محبوبی مانند تراکتور را مدیریت می‌کند.
 
حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل همچنین با اشاره به وضعیت تیم ماشین سازی گفت: پیگیر احیای تیم قدیمی ماشین سازی هم خواهم بود.
 
وی افزود: ارزش جسم سالم به روح سالم است اگر جسم مریض باشد روح نیز دچار ناراحتی می‌شود
 
حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل با بیان اینکه خداوند متعال انسان را در دو بعد جسمانی و روحانی خلق کرده است گفت: خداوند دستور داده که از جسم مراقبت شود و این موضوع همواره مورد تاکید امامان معصوم نیز بوده است.
 
حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل با اشاره به تاثیرات جسم سالم افزود:ورزش باید در جهت سلامتی روح و جسم انسان باشد.
 
وی گفت: تیراندازی، شنا و اسب سواری از ورزش‌های مورد تاکید اسلام بوده و حتی پاداش نیز برای آن جایز است و باید ترویج داده شود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در این دیدار ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: یکی از مهمترین ایراد‌های ورزش استان فاصله گیری صنایع از ورزش است در گذشته ۶۰ تیم فوتبال در تبریز وجود داشت، اما امروزه این وضعیت وجود ندارد.
 
 ستوده نژاد به برنامه‌های هفته تربیت بدنی اشاره کرد و افزود: برای هفته تربیت بدنی برنامه‌های متنوع ملی و بین‌المللی تدارک دیده شده است.
 
وی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی به این استان سفر می‌کند و طرح‌های ورزشی بزرگ را بعد از سال‌ها افتتاح می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار