مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا گفت: در شش ماهه ابتدای امسال، ۱۹۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در محدوده این شهرستان کشف و قطع شده است. 

فرزاد یارقلی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا گفت: ۱۹۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در محدوده شهرستان بویین زهرا شناسایی شد که با متخلفان استفاده کننده از انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی برخورد قانونی شده است. 

یارقلی افزود: از ۱۹۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی ۱۷۰ فقره در حوزه روستایی و ۲۲ فقره نیز در حوزه شهری است.

وی اضافه کرد: جرایم سنگین قانونی برای متخلفان استفاده از انشعاب‌های غیرمجاز اخذ و پرونده‌های آن‌ها جهت برخورد لازم به مراجع قضایی ارجاع شده است.

یارقلی بیان کرد: انشعاب‌های غیرمجاز تضییع حقوق عامه دولت و ملت است و احتمال بروز مشکلات بهداشتی را برای آب آشامیدنی مردم به دنبال دارد.

وی یادآور شد: برابر قانون مجازات استفاده کنندگان از انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب و با تلاش شرکت، شعبه‌های خاص دادگاهی، به سرعت رسیدگی‌های لازم را انجام داده و تمامی تلاش در جلوگیری از تضییع حقوق مردم شریف در برخورداری از آب شرب بهداشتی و برخورد با متخلفین در دستور کار است.

مدیر امور آبفای شهرستان بویین زهرا از مردم خواست بر اساس وظیفه شهروندی در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ اعلام کرده و در صورت حصول اطمینان از راستی آزمایی کارشناسان، از پاداش مربوطه نیز برخوردار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.