به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، با حضور مسئولان محلی، زنگ پدافند غیر عامل در مدرسه دخترانه هدایتِ شهرستان زرند نواخته شد.

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، با حضور حسینی نژاد فرماندار زرند، حجت الاسلام ایزدی امام جمعه موقت، معاون فرماندار، جانشین نیروی انتظامی و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، رئیس اداره آموزش و پرورش و ادارات شهرستان زرند زنگ پدافند غیر عامل در مدرسه دخترانه هدایت نواخته شد.

 حسینی نژاد فرماندار زرند در این آیین گفت: پدافند غیرعامل یا دفاع غیرعامل به کارگیری جنگ افزارو تسلیحات نیاز ندارد و با اجرای آن می‌توان از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات و تاسیسات حیاتی و حساس و مهم نظامی و غیرنظامی و تلفات انسانی جلوگیری و یا میزان خسارات و تلفات ناشی از حملات و بمباران‌های هوایی موشکی دشمن را به حداقل ممکن کاهش داد.

وی با اشاره به اینکه در پدافند غیرعامل تمام نهادها، نیروها، سازمان‌ها، صنایع و حتی مردم عادی می‌توانند نقش موثری ایفا کنند، افزود: پدافند عامل مانند سیستم‌های ضدهوایی و هواپیما‌های رهگیر، تنها نیرو‌های مسلح مسئولیت آن را برعهده دارند.

حسینی نژاد تصریح کرد: سناریوی هر دشمن فرضی تلاش برای ایجاد اختلال روانی در جامعه و ایراد‌های پیشرفت تکنولوژی آسیب‌پذیری است، اما جمهوری اسلامی کاهش آسیب پذیری را دارد.

وی با اعلام اینکه امروز اسرائیل آبروی خودش را برد، افزود: هیچ تهدیدی نمی‌تواند ایران به زانو در بیارد و در حقیقت ایران قوی‌تر و مستحکم‌تر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار