تهیه‌کننده مستند خانه ما از آغاز فصل جدید این برنامه خبر داد و گفت:به زودی زمان تولید فصل ۱۵ را اعلام می‌کنیم و شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت شرکت در مسابقه به صفحه مجازی برنامه مراجعه کنند.

شفیعی تهیه کننده مستند خانه ما در بخش خبری شبکه خبر ساعت ۱۱ گفت:این برنامه که در هر فصل به یکی از شهر‌های ایران سفر می‌کند، در فصل‌های قبل به شهر‌های بوشهر، قم، قزوین، مشهد، رشت، تبریز و شیراز سفر کرده و در فصل جدید مهمان مردم سنندج شده است،  در سنندج چالش اصلی برنامه را داریم این چالش‌ها از زندگی روزمره است به طوری که آداب و رسوم هر منطقه کشور را به مخاطب نشان می‌دهیم.

او افزود:  فصل چهارده در زاهدان ضبط شده و آماده پخش است، در این دوره چالش‌ها هم تغییر کرده و متناسب با آدم و رسوب مناطق می‌باشد. «خانه ما» یک مستند - مسابقه یا «رئالیتی‌شو» خانوادگی با محوریت سبک زندگی، مدیریت هزینه‌ها و ایجاد و حفظ نشاط خانوادگی است.

این تهیه کننده تلویزیون بیان کرد: در برنامه خانه ما هدف اصلی نشان دادن آداب و رسوم کل ایران است و در این فصل سازمان اوج توصیه کرد که به سنندج سفر کنیم و خوشبختانه رقابت خوبی در این شهر و فصل صورت گرفته است.

شفیعی در پاسخ به نحوه انتخاب شرکت کنندگان در هر دوره افزود:خانواده‌ها با فراخوان و طی مصاحبه انتخاب می‌شوند همچنین به زودی فراخوان تولید فصل جدید ۱۵ را اعلام می‌کنیم و شهر‌هایی که آمادگی دارند به صفحات مجازی ما مراجعه کنند تا آداب و رسوم شهرشان را به تصویر بکشیم.

او در خصوص نحوه رای دهی در مسابقه خانه ما تصریح کرد: سامانه پیامکی در طول برنامه زیرنویس می‌شود و هموطنان می‌توانند نسبت به رای دادن به افراد مسابقه اقدام کنند.

برچسب ها: مستند ، خانه ما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار