مدیرعامل شرکت آبفا استان البرز از آغاز طرح آماده سازی تاسیسات آبرسانی برای تابستان ۱۴۰۴ در قالب قرارگاه مدیریت تنش آبی در این استان خبر داد.

حمیدرضا نامداری گفت: بر همین اساس دوره جدید نشست‌های تخصصی تامین آب شرب در قالب قرارگاه مدیریت تنش آبی در سطح استان با هدف ارتقاء و تقویت زیر ساخت آبرسانی و سازگاری با ناترازی برق احتمالی برای تابستان سال آینده در این استان آغاز شده است.

وی ادامه داد: کاهش هدررفت آب یکی از برنامه‌های اولویت دار شرکت آبفا البرز بر اساس برنامه توسعه هفتم دولت است.

نامداری گفت: در فاصله زمانی ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۲ و سه ماهه ابتدای سال ۱۴۰۳، با تشکیل قرارگاه مدیریت تنش آبی در شرکت آبفا البرز، نشست‌های تخصصی دوره‌ای و مستمر در شهر‌های استان با عنوان جلسات تامین آب تشکیل و با نیاز سنجی صورت پذیرفته، اقدامات فنی و اصلاحی در دستور کار مجموعه قرار گرفت.

وی افزود: در مدت زمان مذکور نشست‌های کارشناسی و تخصصی با حضور معاونان و مدیران ستادی در محل ساختمان اداری آبفا شهرستان‌ها و یا در واحد حوادث و آبرسانی برگزار شد و با بررسی روند اقدامات صورت گرفته بخش زیادی از مشکلات تأمین آب شهر‌ها و روستا‌های استان که سال گذشته با تنش آبی مواجه بودند، مرتفع شد.

مدیر عامل آبفا البرز ادامه داد: تابستان امسال به رغم هشت برابر شدن قطعی برق تاسیسات تامین آب البرز، کم تنش‌ترین فصل گرم در سنوات اخیر در تامین آب مشترکان بود که این مهم حاصل تمهیدات و تصمیم‌های تخصصی قرارگاه مدیریت تنش آبی و همت تلاشگران مجموعه آبفا در البرز بود.

نامداری بیان کرد: با توجه به اثر بخشی نشست‌های تخصصی قرارگاه مدیریت تنش آبی در بهبود خدمات رسانی شرکت، چهارمین دوره این نشست در استان البرز آغاز شده و برنامه ریزی برای به روز رسانی نیاز‌های آبی استان ادامه دارد.

برچسب ها: آبر سانی ، آبفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.