شکیبی‌نسب گفت: مجوز طرح‌های نوسازی انبار و لایروبی پای اسکله‌های بندر بوشهر، اجرای طرح‌های زیرساختی مجتمع بندری نگین، احداث انبار و بارانداز بندر کنگان و اسکله شناور برای جزیره خارگ صادر شده و اکنون در مرحله تهیه اسناد مناقصه است.

محمد شکیبی‌نسب  اظهار کرد: برق‌رسانی به مجتمع بندری نگین نیز به‌زودی با ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار عملیاتی می‌شود.

وی افزود: مطالعات پروژه آبرسانی به این مجتمع نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: ورود خودروهای ترانزیتی به مجتمع بندری نگین به توسعه زیرساخت‌های اساسی این مجتمع نیز کمک شایانی کرده و منجر به تأمین اعتبارات تکمیل تأسیسات زیربنایی و دیوارکشی در این مجتمع شده است.

شکیبی‌نسب ادامه داد: عمده طرح‌های زیرساختی اجرا نشده در مجتمع بندری نگین، در نیمه دوم امسال با انجام مناقصه و تعیین پیمانکاران توانمند عملیاتی خواهد شد.

وی بیان کرد: اعتبار موردنیاز بازسازی و بهسازی جاده برگشتی از مجتمع بندری نگین در فرآیند تصویب قرار گرفته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: برای انبارهای اسکله‌های ۸ تا ۱۳ بندر بوشهر نیز مجوز برداشتن سقف‌های فرسوده آن‌ها گرفته شده تا نسبت به نوسازی این انبارها اقدام شود.

شکیبی‌نسب عنوان کرد: در جزیره خارگ نیز با هدف بهبود وضعیت خدمات‌دهی شناورهای مسافربری، مجوز احداث اسکله شناور این جزیره گرفته شده و اکنون در مرحله تهیه اسناد مناقصه است.

وی یادآور شد: مجوز و اعتبار احداث انبار ۲ هزار تنی و بارانداز پنج هزار مترمربعی برای بندر کنگان گرفته شده و اکنون در مرحله تهیه اسناد مناقصه قرار دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: با افزوده شدن یک خودرو جدید به ناوگان آتش‌نشانی بندر بوشهر، امکان اطفای حریق در ارتفاع ۳۵ متری فراهم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.