مدیر کل ارتباطات آذربایجان غربی گفت: باید متناسب با تنوع چالش‌ها و تهدیدات خودمان را قوی و مجهز و آماده کنیم.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی نکوداشت هفته پدافند غیرعامل با اشاره به ضرورت آمادگی کامل دستگاه‌های حوزه ارتباطات آذربایجان غربی برای برگزاری مانور پدافند غیر عامل، گفت: حوزه ارتباطات در پدافند غیرعامل اهمیت بالایی دارد و باید متناسب با تنوع چالش‌ها و تهدیدات خودمان را قوی و مجهز و آماده کنیم.

قاسم جلیلی نژاد با تاکید بر اینکه هم‌زمانی رخداد‌های منطقه با اصل پدافند غیرعامل در سال جاری اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: مانور‌های پدافند غیرعامل حوزه ارتباطات، زمینه ساز شناسایی، پیشگیری و اقدام موثر در مقابل حملات سایبری است.

وی با تاکید بر آمادگی دستگاه‌های حوزه ارتباطی در مقابله با تهدیدات احتمالی گفت: به عنوان متولی تامین زیرساخت‌های ارتباطی استان و ارائه دهنده خدمات و سرویس‌های ارتباطی، با برگزاری این مانور‌ها می توانیم آمادگی خود را محک زده و نسبت به پایداری شبکه در زمان‌های بحران اطمینان یابیم.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: تعیین میزان آمادگی نیرو‌های عملیاتی در صورت وقوع قطع جریان برق و ارزیابی میزان آمادگی موجود در شرایط غیر مترقبه، آزمایش تجهیزات و افزایش آمادگی جهت مواجهه غیرقابل پیش‌بینی و ایجاد هماهنگی بین تیم‌های مختلف عملیاتی را از اهداف برگزاری مانور‌های حوزه ارتباطات می‌باشد.

در ادامه هریک از حاضرین نسبت به برنامه‌های در دست اقدام در هفته پدافند مواردی را مطرح نموده و نهایتاً راهکار‌های اجرایی و مأموریت‌های در نظر گرفته شده برای دستگاه‌ها تبیین وابلاغ گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.