رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه دار محتویات خودرو و کشف ۵ میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه متهم خبرداد.

سردار علی قاسم پور  رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو وقوع یک فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده خیابان "نبرد" تهران، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار عوامل کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه قرار گرفت.

سردار قاسم پور ادامه داد: ماموران پلیس به محل اعزام شده و طی بررسی دوربین‌های مداربسته و به کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی، موفق به شناسایی هویت متهم شدند و محل مخفیگاه وی مشخص گردید. عوامل پلیس پس از اخذ دستور قضائی به محل مخفیگاه اعزام شده و طی یک عملیات ضربتی متهم را غافلگیر و دستگیر نمودند.

این مقام ارشد انتظامی با توجه به ارزش حدود ۵ میلیارد ریالی اموال کشف شده از مخفیگاه متهم خاطر نشان کرد: در بازرسی اولیه تعداد ۲۰ دستگاه ضبط، ۱۰ حلقه رینگ و لاستیک، ۱۲ عدد جک خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف گردید. متهم به ۲۵ فقره سرقت مشابه و خرید و فروش اموال مسروقه اعتراف نمود و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، در اختیار پلیس مقام قضائی قرار گرفت و شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.

 رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: شهروندان با مجهز نمودن خودرو خود به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر از بروز این گونه سرقت‌ها تا حد زیادی جلوگیری نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار