رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس گفت: عرصه قانون باید با توجه به ظهور و بروز فناوری‌های نوین به این مسئله ورود پیدا کند.

حجت الاسلام علی نهاوندی پیش از ظهر شنبه در نشست شورای علمی گروه اقتصادی مرکز تحقیقات اسلامی که در قم برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به عصر تکنولوژی و فناوری و ظهور و بروز این امر در آینده، عرصه قانون باید در این امور نیز ورود پیدا کند.

رئیس مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مباحث جدید که در جامعه و عصر امروز مطرح می‌شود بایستی حول محور قانون باشد.

وی ابراز کرد: مقام معظم رهبری بار‌ها در فرمایشات خود به مقوله استفاده و بهبود وضعیت معیشتی مردم تاکید داشته‌اند که مرکز تحقیقات نیز می‌بایست به این موضوع اهتمام داشته باشد.

حجت الاسلام نهاوندی عنوان کرد: اقتصادی مقاومتی و ترویج این مسأله مهم می‌تواند در بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم جامعه تأثیر گذار باشد.

رئیس مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: اقتصاد مقاومتی امروز به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری مطرح است و این امر بایستی توسط محققان و سپس بر اساس قانون تدوین و اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: مسأله بودجه از موضوعات مهم اقتصاد و کشور محسوب می‌شود که مرکز تحقیقات اسلامی نیز می‌تواند این امر را بر اساس عدالت اجتماعی و جوانب فقهی و حقوقی در مجلس و قوه مقننه مرتفع کند.

منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار