رییس پلیس راهور استان قزوین گفت: حل مشکل ترافیک تنها توسط شهرداری و پلیس قابل حل نیست و نیازمند مشارکت همگانی است.

سرهنگ آسیایی رییس پلیس راهور استان قزوین در گفتگوی تلفنی با برنامه روی خط باشید در خصوص گلایه یکی از شهروندان برای پارک‌های دوبل در خیابان امام خمینی (ره) گفت: مشکلات ترافیک هسته مرکزی شهر قزوین در کمیته فنی شورای ترافیک در دستور کار قرار دارد و باید ساماندهی و برخی از تابلو‌های اضافه بازنگری وجمع آوری شود.

سرهنگ آسیایی از مردم خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در حل مشکلات ترافیکی شهر کمک کنند. چرا که حل مشکل ترافیک تنها توسط شهرداری و پلیس قابل حل نیست و نیازمند مشارکت همگانی است.

وی افزود: تاکید ما به همکارانمان برخورد جدی‌تر با افراد متخلف در محدوده خیابان امام است تا مشکلات ترافیکی مردم به حداقل برسد. 

رییس پلیس راهور استان قزوین گفت: در گذشته اعمال قانون به صورت کاغذی بود و اکنون به صورت الکترونیکی و ارسال پیامک برای راننده است.

وی همچنین در خصوص رتبه بندی گواهینامه‌های رانندگان که در دستور کار پلیس راهور قرار گرفته است اضافه کرد: گواهینامه‌های رانندگان به ۳ رنگ طلایی، نقره‌ای و سفید دسته بندی و براساس عملکرد رانندگان و میزان جرائم و تصادفات آنها رنگبندی می‌شوند و به زودی اجرایی خواهد شد.

به گفته سرهنگ آسیایی، هر راننده‌ای که دارای سوابق خوبی باشد دارای گواهینامه طلایی خواهد شد و میتواند از مزایایی آن از جمله تخفیف برای بیمه استفاده کند و به محض اجرایی شدن اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار