مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از تردد ۱۸ میلیون و ۵۹۴ هزار ۷۶۷ خودرو درمهرماه سال جاری از محور‌های مواصلاتی استان البرز خبر داد.

 علی زندی فر گفت: بر اساس آخرین آمار ثبت شده توسط ۵۵ دستگاه سامانه‌های ثبت تردد مرکز مدیریت راه‌های البرز درمهر ماه سال جاری ۹ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۷۰۴ خودرو وارد استان البرز شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۳ درصد افزایش نشان میدهد.
 
زندی فر بیان کرد: همچنین در این بازه زمانی ۹ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۶۴ خودرو از استان خارج شده که این آمار نیز نسبت به سال گذشته در این بازه زمانی ۳.۲ درصد افزایش داشته است.
 
زندی فر با بیان اینکه در این بازه زمانی آزادراه تهران – کرج کیلومتر ۲۵ (محدوده ترمینال کلانتری) با متوسط تردد ساعتی ۶۰۸۷ پرترددترین محور استان بودند، گفت: عمده مقاصد سفر هم استانی‌های البرزی به تهران، قزوین، گیلان، مازندران و زنجان و مرکزی بوده است.
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان یادآور شد: در این مدت سرعت متوسط وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان ۷۵.۹ کیلومتر در ساعت بوده است که ۶.۸ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار