سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد که تل‌آویو به دنبال حذف و ریشه‌کن کردن هرگونه منبع اطلاع رسانی از شرایط خاورمیانه است.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه ضمن اشاره به کشتار خبرنگاران و اصحاب رسانه در لبنان توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تل آویو به دنبال حذف و ریشه کن کردن هرگونه منبع اطلاع رسانی از شرایط خاورمیانه است.

به نقل از تاس، این دیپلمات روس در همین ارتباط افزود که بسیار واضح است شبکه تلویزیونی «المیادین» و کارکنان آن هدف این گونه حملات قرار دارند.

وی تصریح کرد که این حملات نمونه بارزی از تمایل رژیم اسرائیل به ریشه کن کردن هرگونه منبع اطلاع رسانی درباره وقایع در حال وقوع در منطقه است و تل آویو به هر قیمتی می‌خواهد به این هدف برسد.

زاخارووا ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های داغدار همه غیرنظامیان کشته شده و به ویژه اصحاب رسانه، گفت: ما همچنین همبستگی خود با رهبری و مردم لبنان را که بار دیگر مورد تجاوز مسلحانه قرار گرفته اند، اعلام می‌کنیم.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد دیروز (جمعه) یک هتل محل استقرار تیم‌های خبری را در جنوب لبنان بمباران کردند.

این هتل که در شهرک «حاصبیا» در استان نبطیه در جنوب لبنان قرار داشت به طور مستقیم هدف بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

شبکه العربی اعلام کرد که در این جنایت تاکنون سه عضو تیم‌های خبری به شهادت رسیده و شماری نیز زخمی شده‌اند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار