در جریان بازدید فرمانده سپاه تهران از ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران بر تعامل هر چه بیشتر بسیج و سپاه و سایر دستگاه‌های مسئول تاکید شد.

در جریان بازدید و بررسی فرمانده سپاه تهران از توانمندی‌های ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران بر تعامل و هم افزایی هر چه بیشتر بسیج و سپاه و سایر دستگاه‌های مسئول شهر تهران در کنترل و پیشگیری از بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی تاکید شد.

در این دیدار که سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ، جمعی از فرماندهان نواحی و قرارگاه‌های امنیتی حضور داشتند، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ستاد بحران مدیریت شهرداری تهران مورد بازدید و بررسی قرار گرفت و علی نصیری، رئیس این ستاد بر درخواست تعامل هر چه بیشتر و دقیق‌تر بین بسیج و سپاه و مدیریت بحران شهر تهران تاکید کرد.

وی با تشریح ظرفیت‌های جدید ایجاد شده برای کنترل و مدیریت بحران در پایتخت، اظهار داشت: بسیج و سپاه به عنوان یک‌ نیروی سازماندهی شده و آموزش دیده از ظرفیت بالایی برای همکاری و مدیریت بحران برخوردارند.

 نصیری تصریح کرد: بسیج و گروه‌های جهادی در هر بحرانی از جمله زلزله کرمانشاه و سیل امام‌زاده داوود و ... حضور موثر داشتند و ما تاکید داریم این توانمندی باید مورد توجه و استفاده بیشتر قرار گیرد.

سردار حسن‌زاده نیز ضمن قدردانی از زحمات و ابتکارات مدیریت و کارکنان ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران بر لزوم تشکیل جلسات بیشتر برای هماهنگی و همکاری بسیج و شهرداری تاکید کرد: ما از تمام‌ظرفیت خود برای کمک به پیشگیری و مدیریت و کنترل بحران در حوادث مختلف طبیعی و ... در پایتخت استفاده خواهیم کرد و تاکید داریم در شرایط خاص این توانمندی و ظرفیت‌ها باید متمرکز، مکمل و هم‌افزا شود.

وی گفت: همه ما باید برای کمک‌ به مردم و حل مشکلات آنها در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و حوادث غیرطبیعی در آمادگی بالا باشیم و به همین دلیل ضرورت دارد جلسات و همکاری‌های فیمابین در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی افزایش یافته و هماهنگی‌ها به بالاترین سطح برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار