شهردار منطقه ۱۴ از ایجاد مسیر ویژه جهت تسریع در امداد رسانی و ارائه خدمات سلامت محور به شهروندان در صورت بروز بحران خبر داد.

امیر شهرابی با همراهی علی نصیری ریاست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن حضور در بیمارستان بعثت، با اشاره به اهمیت مدیریت بحران در مواقع بروز بلایای طبیعی یا حوادث غیر منتظره و لزوم هماهنگی میان گروه‌های مختلف که وظیفه کنترل و کمک رسانی به را بر عهده دارند، گفت: بر این اساس برنامه ریزی و تصمیمات کار ساز، منطقی، موثر و فوری برای امدادرسانی به شهروندان دارای مصدومیت یا بیماری به هنگام بروز شرایط بحران احتمالی در محدوده شرقی منطقه صورت گرفت. 

علی نصیری ریاست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به وجود مراکز نظامی و بیمارستان‌های مهم در این بخش پایتخت و لزوم حفظ اصول پدافندی از فعالیت مدیریت شهری منطقه۱۴ قدردانی کرد و گفت: ضمن هماهنگی و همکاری لازم با نهاد‌های نظامی، امنیتی و دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی نگاه ویژه‌ای به ایجاد مسیر‌های اضطراری و تردد خودرو‌های عملیاتی و امدادی شد.

شهرابی شهردار منطقه نیز با بیان اینکه جلوگیری از اتلاف زمان و انرژی از فاکتور‌های بسیار مهم و حیاتی در روند مدیریت بحران است، گفت: در منطقه۱۴ مسیر ویژه امداد رسانی برای شهروندان ایجاد می‌شود تا با جانمایی و تعیین مسیر در محدوده بیمارستان بعثت و پایانه مترو کلاهدوز در بخش شرقی منطقه تمهیدات لازم جهت خدمت رسانی کیفی و سریع را برای شرایط بحرانی را فراهم و کنترل کنیم و مجروحان احتمالی در شرایط اورژانس و بحران در کوتاهترین زمان و فاصله به مرکز درمانی منتقل شوند.

رئیس پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران نیز با تاکید بر اهمیت مدیریت بحران در مواقع بروز بلایای طبیعی یا حوادث غیر منتظره ابراز امیدواری کرد: این مسیر اتصالی بدون تردید در انتقال امن و ایمن مجروحان و تجهیزات درمانی، کاهش میزان خسارات و آسیب و کنترل روند بحران تاثیر گذار و کارساز است.

گفتنی است در این راستا راهکار‌های ترافیکی و تعامل لازم جهت اتصال بیمارستان بعثت به پایانه متروی شهید کلاهدوز با استفاده از کندروی شرقی بزرگراه بسیج، با حضور رئیس پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران و مدیران مجموعه درمانی بعثت و مدیریت شهری منطقه بررسی و در دستور کار قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار