مقاومت اسلامی لبنان بیانیه هشدار آمیزی خطاب به اشغالگران صهیونیست منتشر و تاکید کرد که هرچه سریعتر باید شماری از شهرک‌های واقع در شمال فلسطین اشغالی را تخلیه کنند.

به نقل از ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت اسلامی لبنان، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای تصویری اعلام کرد که این شهرک‌ها به مکان استقرار نظامیانی تبدیل شده است که به لبنان حمله می‌کنند و بر این اساس این شهرک‌ها به اهداف نیروی هوایی و موشکی مقاومت اسلامی تبدیل شده‌اند.

در این بیانیه به ساکنان ۲۵ شهرک صهیونیست نشین هشدار داده شده و از آنها خواسته شده است که هرچه سریعتر این مناطق را ترک کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که با پاسخ قوی حزب الله روبرو شده است.

براساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به لبنان تاکنون ۲ هزار و ۶۵۳ شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده بلکه از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داده و طی روز‌ها و ساعت‌های گذشته با پرتاب صد‌ها موشک، مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را موشک باران کرده است و همچنین به شکار نظامیان و ادوات زرهی اشغالگران در نبرد زمینی ادامه می‌دهد.

در جدیدترین خبر، حزب الله لبنان اعلام کرد که تجمعی از نیرو‌های ارتش رژیم اشغالگر اسرائیلی را در حوالی شهرک صهیونیستی «حتسور» با آتش توپخانه هدف قرار داده است.

در همین پیوند، روسیا الیوم خبر داد که همزمان به دنبال به صدا درآمدن آژیر خطر در منطقه اصبع الجلیل و ارتفاعات جولان اشغالی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حدود ۷۵ موشک به طرف شمال فلسطین اشغالی شلیک شده که ۵۰ فروند از آنها به طور مشخص از مبداء لبنان پرتاب شده‌اند.

ساعاتی پیش نیز مقاومت اسلامی لبنان در ادامه حملات خود به مواضع دشمن اسرائیلی، امروز ۸۰ فروند راکت و موشک را متمرکز بر هفت پایگاه و محل تجمع نظامیان ارتش صهیونیستی به شمال سرزمین‌های فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که مقاومت اسلامی لبنان علاوه بر حملات پهپادی، در ساعت‌های اخیر امروز تاکنون ۸۰ راکت و موشک به سمت شمال اسرائیل شلیک کرده است.

در همین حال حزب الله لبنان اعلام کرد که تجمع نظامیان اسرائیلی را در منطقه «المشرفیه» در راس الناقوره، هدف حمله موشکی قرار داده است.

حزب الله همچنین پایگاه «میشار» (مقر اصلی اطلاعات منطقه شمالی در صفد) را موشک‌باران کرده است.

حزب الله در عملیاتی دیگر منطقه «کریوت» در شمال حیفا را هدف حمله موشکی قرار داد.

پایگاه هوایی «تل نوف» در جنوب تل آویو نیز هدف حمله پهپادی حزب الله قرار گرفت.

حزب الله تاکید کرد که محل تجمع نظامیان اشغالگر اسرائیلی در اطراف شهرک «عیتا» الشعب را هم با موشک هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین شهرک «متسوفا» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله راکتی گسترده قرار داد.

‏مقاومت اسلامی لبنان تاکید کرد که پایگاه اسرائیلی «جل العلام» را نیز زیر آتش راکتی خود گرفت.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار