فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و کشف ۴۶ فقره سرقت به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.

 سردار محمدی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در استان آذربایجان شرقی پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 

وی افزود: در این راستا با انجام اقدامات پیچیده فنی و اطلاعاتی کارآگاهان پس از بررسی میدانی صحنه‌های وقوع سرقت و تجزیه و تحلیل نحوه وقوع سرقت‌ها در نهایت رد پای چهار تن از متهمان سابقه دار در این سرقت‌ها را شناسایی و پس از اخذ مجوز از مراجع قضایی متهمان را در عملیات‌های ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر و تعدادی از اموال مشروقه کشف و به پلیس آگاهی استان دلالت شد.
 
سردار محمدی گفت: متهمان که در مواجهه با ادله مستند و مستدل پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند در بازجویی‌های فنی کارآگاهان به ۴۶ فقره سرقت خودرو در شهر‌های تبریز، آذرشهر، بستان آباد، اسکو و دیگر شهر‌های استان اعتراف و همچنین هویت مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کردند.
 
وی با بیان اینکه مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و تحت تحقیقات تکمیلی قرار گرفت گفت: متهمان به دادسرا تحویل شدند.
 
فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان درخواست کرد خودرو‌های خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سویچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.