با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال عربستان، هروه رنار به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور و جانشین روبرتو مانچینی انتخاب شد.

فدراسیون فوتبال عربستان پس از کسب نتایج ضعیف با روبرتو مانچینی و اخراج این سرمربی ایتالیایی، با هروه رنار قرارداد امضا کرد تا این سرمربی فرانسوی بار دیگر روی نیمکت سعودی‌ها بشیند.

رنار که در سال ۲۰۱۹ هدایت عربستان را برعهده گرفته بود، در ۴۵ مسابقه سعودی‌ها را هدایت کرد و توانست آنها را به جام جهانی ۲۰۲۲ برساند جایی که این تیم توانست دست به کار بزرگی زده و تیم ملی آرژانتین را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

اما پس از جام جهانی بود که پیشنهاد هدایت تیم ملی زنان فرانسه باعث شد تا رنار برای ترک عربستان ترغیب شود و او پیش از جام ملت‌های آسیا، از این تیم جدا شد، اما با تیم زنان کشورش نیز به موفقیتی دست پیدا نکرد.

پس از پایان همکاری رنار و تیم زنان فرانسه، او با پیشنهاد بازگشت به تیم ملی عربستان مواجه شد و پس از توافق فدراسیون عربستان و مانچینی برای جدایی، پیشنهاد هدایت دوباره این تیم را پذیرفت و به صورت رسمی به صندلی خود بازگشت.

در ویدیویی که صفحه رسمی فدراسیون فوتبال عربستان از رنار منتشر کرده، او می‌گوید: قصد ترک تیم ملی عربستان را نداشتم، اما زمانیکه کشور شما در خانه شما را می‌زند، شما باید پاسخ دهید. داستان من هنوز تمام نشده است، من برگشتم!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار